Samarbete och produktivitet

 
 

Moderna sätt att kommunicera ställer högre krav

Nya verktyg för produktivitet och kommunikation hjälper mearbetare att dela, redigera och samarbeta kring projekt i realtid, nästan var som helst i världen. I takt med att rörligheten ökar, ser molnproduktivitet och samarbetslösningar till att anställda har de nödvändiga resurserna för att förbli produktiva och hålla kontakt med sina team.

Affärssystem, fildelningstjänster och mötesplatser online är bara några av verktygen som driver det moderna kontoret. Med data och projekt lagrade i ett centralt moln, kan alla som har åtkomst arbeta samtidigt om ändringarna sparas och synkroniseras som ett enda projekt som kan ses av alla i teamet.

När samarbetet blir globalt ökar efterfrågan på enkel, enhetlig kommunikation som kan integreras i alla enheter. 

TD SYNNEX ser till att du kan erbjuda kunderna fullständiga molnsamarbetslösningar. Dessa lösningar är det enda du behöver för att kunna maximera teamproduktivitet och enhetlig kommunikation.

Våra rekommenderade leverantörer av sammarbete och produktivitet: