Med Adobe Creative Cloud kan medarbetarna samarbeta i kreativa projekt oavsett var de befinner sig. Adobe Creative Cloud består av mer än 30 appar och verktyg för fotoredigering, design, video, UX, webb m.m. som kan köras på både dator och mobila enheter. Genom att alla filer sparas i företagets eget bibliotek i molnet blir det lättare för medarbetarna att hålla företagets grafiska profil intakt, samtidigt som de kan använda sina favoritprogram och dela dokument i smidiga arbetsflöden, oavsett hur stort projektet är.
Håll företagets grafiska profil intakt. Tack vare att alla filer sparas i Creative Cloud Libraries – företagets eget bibliotek i molnet – är de alltid tillgängliga för medarbetarna. Oavsett om de jobbar på kontoret, hemifrån eller är på resande fot.
Få tillgång till de senaste apparna, uppdateringarna och funktionerna direkt när de släpps och håll dig ajour med de senaste designtrenderna och kreativitetsverktygen.
Skapa kvalitetsinnehåll för praktiskt taget alla medier, inklusive tryck, webb, video, mobil, röst och VR.
Underlätta samarbetet med integrationer för produktivitetsappar som Slack och Microsoft Teams.
Dela länkar även till mottagare som inte har ett Creative Cloud-konto.
Använd verktyg som Adobe Fonts, Stock, Color och Capture direkt från apparna i Creative Cloud.
TD SYNNEX har kontor i 19 länder och är Adobes största distributör i Europa. Vi erbjuder våra återförsäljare omfattande support om Adobes produkter, inklusive Adobe Creative Cloud.